Presentació de la 58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat

La coordinadora del programa de biblioteques escolars, Mònica Badia, va participar juntament amb Montse Ayats, coordinadora del Pla Nacional del llibre i la lectura, en la presentació de la 58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat amb el tema El dret a llegir.

“Una de les funcions de la biblioteca escolar és facilitar l’adquisició de les competències en l’ús de la informació. La biblioteca ha d’oferir espais de lectura, donar suport al temps de lectura, ajudar a dibuixar itineraris lectors, coordinar projectes de recerca…”

(fotografia de l’Associació de mestres Rosa Sensat)