Recomanem llibres-Targetes literàries

Us presentem Recomanem llibres-Targetes literàries creat per Montse Verdaguer i Sònia Fernández de l’escola La Farga (Salt) després de fer la mobilitat a Sao Martinho do Porto (Portugal). Aquest producte té l’objectiu de ser un material de suport perquè l’alumnat aprengui, de forma gradual, a fer recomanacions literàries. El contingut de les targetes està presentat per cicles.

Amb aquesta pràctica es vol millorar la recomanació de llibres per part de l’alumnat, despertar el gust per la lectura i formar els mestres del claustre en metallenguatge literari.

Un objectiu del projecte Erasmus CETE+ és difondre els productes elaborats després de les observacions fetes a les mobilitats perquè puguin arribar a la resta de centres escolars.

Recomanem llibres-Targetes literàries