Sessió de coordinació McPuntedu Erasmus CETE+ a l’escola Àngels Alemany i Boris

Avui ens hem reunit a l’escola Àngels Alemany i Boris de Lloret de Mar, on hem realitzat una sessió de coordinació amb l’equip impulsor del projecte Erasmus+ d’aquest centre. Hem estat revisant els plans d’acció i de difusió que el centre ha dissenyat i està implementant.

Una de les accions que han implementat en el marc del Projecte Erasmus+, i amb el suport de la comunitat educativa, ha estat la renovació de la seva biblioteca que s’ha transformat en un espai actual, flexible, acollidor i que convida a la lectura. El treball fet en el marc del projecte Erasmus i les dues mobilitats de Job Shadowing els ha donat estratègies per ajudar-los a fer aquesta transformació.

Després de la reunió la coordinadora del programa Puntedu, Mònica Badia, ha fet una sessió formativa parlant de la importància de les biblioteques d’aula (un altre dels seus objectius) i de la seva funció complementària a la biblioteca del centre.

Donem l’enhorabona i l’agraïment al centre i a tota la comunitat educativa per la bona feina feta.