Setmana Cultural a l’escola Sant Martí de Cerdanyola del Vallès

Aquesta setmana l’escola Sant Martí (Cerdanyola del Vallès) té organitzades unes passejades per mostrar a la comunitat educativa tot el que l’alumnat d’infantil i Primària ha preparat per a la Setmana Cultural.

L’escola decideix per a cada curs escolar un clàssic de la literatura, enguany s’ha escollit Alícia al país de les meravelles. Des de totes les àrees es planifiquen activitats relacionades amb la trama i els personatges. Són activitats que donen resposta a un dels sabers del currículum. Tal com ens va explicar la coordinadora, el projecte permet: fer un treball transversal, unir la comunitat educativa, fer un aprenentatge significatiu.

L’escola Sant Martí és un dels centres que forma part del Consorci KA120 Erasmus CETE+ del projecte 23 de l’equip de biblioteques escolars. La coordinadora, la Cristina Almoril, ens va convidar i vam visitar el centre, la biblioteca escolar i vam participar de la passejada.