Transferència mobilitats Projecte Erasmus McPuntedu

Les transferències són un dels punts del projecte Erasmus. Els centres que han fet les mobilitats ens expliquen dins del McPuntedu la seva experiència i les seves reflexions.

En aquesta imatge es veuen les presentacions de les transferències de les mobilitats que ens van fer els centres:

Escola Annexa-Joan Puigbert (Girona) i Escola Wagner (Santa Coloma de Gramenet)- Mobilitat al centre IC di Modena (Itàlia)

Escola La Farga (Salt) i Escola Mas i Perera (Vilafranca del Penedès)- Mobilitat a l’Anatolia Elementary School (Grècia).

El treball en xarxa ens serveix per prendre nota de les fortaleses i les febleses que s’analitzen.

La difusió dels productes, articles i diaris de mobilitat permeten que aquesta informació arribi a la resta de centres educatius.