Transferència Projecte Erasmus: Claustre pedagògic a l’escola La Farga

L’escola La Farga (Salt) és un dels centres del microconsorci Puntedu del Consorci KA120 Erasmus CETE+.

Fa uns dies van organitzar un claustre pedagògic per fer transferència dels jobs shadowings que han realitzat a Itàlia i Grècia.

Les mestres que van anar a fer els job shadowing van comprar diferents àlbums i contes i van preparar una dinàmica amb aquests llibres. Després van explicar què havien après, vist, descobert… d’aquestes dues biblioteques tan diferents.

Claustre pedagògic de l’escola La Farga (amb enllaç al vídeo amb algunes imatges)