Visita a l’escola Mas i Perera

Aquestes són algunes de les imatges de la visita que vam fer a l’escola Mas i Perera de Vilafranca del Penedès, en el marc del projecte 21 Erasmus CETE+. Aquest centre pertany a l’equip de treball (MC) Biblioteca escolar Puntedu.

La Foix Ortiz, cap d’estudis, responsable de la biblioteca i coordinadora de l’equip impulsor del seu centre del projecte Erasmus, ens van explicar el funcionament de la biblioteca. Vam revisar les seus plans d’acció i d’avaluació del projecte 21.

La biblioteca de l’escola Mas i Perera va ser guardonada pel Premio Nacional de bones pràctiques que atorga Ministeri d’Educació.

Us compartim alguns enllaços on han sigut entrevistats

Diari Ara

Diari multimèdia de l’Alt Penedès

Moltes gràcies per rebre’ns tan bé i per la feina que feu.