4 contes per ser escoltats

Centre: Escola Sobirans

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: Infantil, Primària.

• Promoure la lectura en veu alta a través de plataformes virtuals.
  • Fomentar les parelles lectores.
  • Promoure l’escolta de contes i històries.

Les i els alumnes de cinquè hem llegit un llibre de Rodolfo del Hoyo (La noia de la foto) on es fa un petit homenatge a Gianni Rodari. El passat 23 d’octubre va fer 100 anys del seu naixement.

Gianni Rodari va ser un mestre a qui li agradava jugar amb les paraules per inventar-se contes, històries i faules fantàstiques i així viatjar al món de la imaginació. Rodari és considerat com un dels més importants escriptors de literatura infantil del segle XX. Amb ell qualsevol objecte cobrava vida i podia viure fantàstiques aventures.

A la classe dels Paracaigudistes ens ha agradat això que els objectes puguin viure aventures i hem decidit crear petites històries fantàstiques amb objectes que trobem a l’aula per poder-les regalar als nostres fillols lectors de P5.

Us deixem amb 4 Contes per ser escoltats. Esperem que us agradin!!!