7è Passeig literari [VIRTUAL] de la Joncosa del Montmell

Centre: Escola Teresa Godes i Domènech (El Montmell)

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre

Etapa: Infantil, Primària

• Promoure la participació i cohesió de la comunitat educativa mitjançant els recursos literaris.
  • Fomentar la biblioteca escolar com a agent dinamitzazor cultural del centre.
  • Promoure el gust per la lectura i escolta activa d’obres literàries.

A continuació trobareu més de seixanta contes, històries, poemes i directes que ens hem regalat en aquesta diada de Sant Jordi. Més de quatre hores d’imaginació, creativitat, cultura, il·lusió i emoció enllaunades.

El Passeig literari [VIRTUAL] ens permetrà retrobar-nos, tot i que d’una forma diferent. És un goig poder compartir tanta creativitat, imaginació, l’art que respira la comunitat educativa del Montmell i de totes les persones col·laboradores que ho han fet possible, moltes gràcies a totes!

Per a més informació aquí.

Enguany el passeig literari ha estat en format digital a causa de la COVID-19, però es tracta d’una proposta presencial que es duu a terme a diferents espais del poble de la Joncosa del Montmell, municipi on es troba l’escola. Podeu veure edicions anteriors aquí.