Els arbres lectors

Centre: Institut Escola “Mare de Déu del Portal” Batea.

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: Infantil, Primària, ESO.

• Mostrar la importància de l’acte de llegir.
  • Potenciar la pertinença a una comunitat lectora.

Fa uns quants cursos, aquests dos arbres, dissenyats per guarnir-los durant el Nadal, van quedar pelats als passadís de l’escola. Des de la biblioteca els vam trobar una funció: els vam convertir en els arbres lectors. D’ells pengen les fotografies de tots els alumnes del centre llegint un llibre. Cadascú es va fer la fotografia en un lloc diferent. Quan les vam tenir totes enllestides les vam anar penjant. Tots els alumnes de Primària ja tenen la seva foto llegint penjada a un dels arbres lectors.

Pots veure més informació relacionada aquí