Bones pràctiques: L’autor/a del mes

Escola Carme Guasch i Darné (Figueres)

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Primària

• Fomentar el gust per la lectura
  • Conèixer diferents llibres d’un/a mateix/a autor/a.

Cada mes, al passadís de cicle superior de l’escola Carme Guasch i Darné de Figueres, es proposen llibres de diferents temàtiques que han escrit autors/es diversos. En un plafó informatiu hi ha: fotografies, la biografia, premis que han guanyat i els llibres que han escrit i tenim a l’escola.

Es va alternant un autor i una autora. Primer van començar pels autors més propers que n’han llegit alguna obra (perquè també són escriptors i escriptores del Fiction, plataforma que utilitzen per fomentar la lectura i l’escriptura) i més endavant n’hi hauran d’internacionals. També es té en compte si durant el mes hi ha algun dia internacional i s’aprofita també per mostrar diferents llibres de la temàtica en concret.

L’alumnat pot agafar el llibre exposat que vulgui.