La força dels valors

Centre: Escola Pia Granollers

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa.

Etapa: Primària.

• Crear xarxa.
  • Potenciar el diàleg.
  • Fomentar la creativitat.

El curs passat 19/20 vam estrenar l’exposició La força dels valors de Francesc Rovira Jarque. Vam fer aquesta activitat des de la biblioteca escolar durant tot el curs amb els alumnes de CM i CS. Les ajudants de biblioteca han estat part important del projecte. Han esgarrapat hores de pati per poder portar-ho a terme, en l’acte inaugural havien de fer de mestres de cerimònies.

S’han organitzat de forma col·laborativa a l’hora de fer els enigmes, difondre’ls i fer-ne al retorn als altres companys.

Podeu veure els diferents enigmes relacionats amb cada un dels valors de l’exposició en aquest sites La força dels valors  a on hem recopilat tota la informació d’aquest projecte. Volíem portar l’exposició a la Biblioteca Roca Umbert i explicar-la però no va ser possible a causa del confinament.

Aquest nou curs 2020/2021 ho hem fet des de l’horari extraescolar, cada divendres, els usuaris de la biblioteca escolar escollien un dels 12 valors i els exposarem a l’entrada de la biblioteca. Un cop escollit exposàvem el plafó  a fora de la biblioteca perquè així en pogués gaudir tota l’escola.