Junts remodelem la biblioteca de l’Escola Barcelona

Centre: Escola Barcelona de Barcelona.

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Infantil, Primària.

• Recuperar i donar llum a l’espai de la biblioteca que havia quedat obsolet i en desús.
  • Fer una aliança amb el servei pre-laboral del Centre d’Higiene Mental Les Corts per tal de fer possible la remodelació.
  • Integrar el col·lectiu del CHM Les Corts a l’escola per tal d’afavorir el treball de tota la comunitat educativa integrant, donant visibilitat i normalitzant la feina i presència de persones amb malalties mentals en procés de reinserció laboral.

Explicació

Després de més d’un any de treball, il·lusió i esforç, s’ha inaugurat la biblioteca de l’Escola Barcelona. La remodelació de l’espai s’ha creat i fet amb la col·laboració de la comunitat educativa del centre, el Centre d’Higiene Mental de Les Corts i amb l’Ateneu de Fabricació de Les Corts (. N’estem molt contents/es!

Al blog de la biblioteca de l’escola podeu seguir el procés de transformació de l’espai. Us convidem també a veure el vídeo enregistrat per e BTV , on es veu in situ la col·laboració entre l’alumnat de l’escola i el Centre d’Higiene Mental de Les Corts.

La BTV visita la remodelació de l’espai de la biblioteca