Maleta de contes coeducatius

Centre: Escola El Verger de Garcia

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Primària.

• Crear i enfortir els hàbits de lectura i oralitat.
  • Promoure la utilització dels materials oferts per la comunitat educativa.
  • Fomentar la lectura com a eina per a treballar la coeducació

El passat mes de gener l’escola va disposar de la maleta de contes coeducatius del Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre. Els van exposar damunt d’una taula per llegir-los i poder triar quin els agradava més. Cadascú va poder escollir un conte per llegir-lo detingudament, treballar-lo i explicar-lo a la resta de companys/es.

La tutora va començar llegint el conte Piratrans Carabarco. Mentre feia la lectura, en un full, anaven marcant les característiques peculiars del pirata.

Després van continuar amb les lectures preparades per l’alumnat.