Recomanacions

Centre: Institut Lacetània (Manresa)

Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre.

Etapa: ESO, Batxillerat, Formació professional.

• Implicar la comunitat educativa, impuls de la lectura i foment de l’escriptura.

El projecte s’ha engegat aquest curs amb la intenció de compensar les mancances que comporta haver de seguir les mesures per COVID (en el cas de la nostra BE, els alumnes només poden accedir a la biblioteca a les hores de tutoria i molt poca estona, quan abans podien accedir-hi lliurement a les hores de pati i entre classes si era urgent). És per això que vam creure adient fomentar la lectura i dinamitzar el fons a través de la implicació de tots/es, a més de crear un “apropament” diferent, ara que és més difícil la interacció social. La intenció és mantenir el projecte durant els propers cursos.

Aquesta secció recull les recomanacions d’alumnes, professors, personal no docent i famílies que vulguin compartir amb la comunitat educativa un llibre, una pel·lícula, una cançó i, en definitiva, qualsevol element cultural.

Us animem a participar-hi! Només ens heu d’enviar un petit text amb el títol de l’obra, una breu explicació, la nota que li poseu (sobre 10) i una foto on se us vegi gaudint del que esteu recomanant (no és obligatori que se us vegi la cara).

Els vostres escrits es penjaran en aquest blog, al nostre compte d’Instagram i a la cartellera dedicada a la biblioteca que hi ha al passadís del primer pis.

Esperem les vostres aportacions!

Podeu trobar l’article original i les aportacions, recomanacions aquí.