2a jornada CONNECTA’T A L’EMPRESA

El passat 21 de març es va celebrar a l’INS de Santa Coloma de Farners la 2a jornada CONNECTA’T A L’EMPRESA. L’objectiu de la jornada va ser connectar l’alumnat amb el món laboral del nostre entorn, creant xarxa i donant resposta a les demandes del mercat actual.

La jornada es va dividir en diferents parts:

• Benvinguda i inauguració de la jornada a càrrec de la directora del centre, l’alcaldessa del municipi, la directora dels Serveis Territotials d’Economia i Hisenda i la consellera d’empresa i ocupació del Consell Comarcal de la Selva.
  • Ponència “Què et fa únic/a? Descobreix el teu potencial per entrar al món laboral” a càrrec del comunicador Borja Nicolau.
  • Trajectòries professionals i formatives de diferents joves de la comarca de la Selva. Presentació del programa “Som FP Dual”.
  • Networking amb empreses de l’entorn.

Tant les empreses, com l’alumnat i el professorat valorem la jornada molt positiva i enriquidora.