Col·laboracions que enriqueixen i treballen APS

Cuina i sala a la II trobada d’intercanvi d’experiències dels serveis d’atenció diürna del Camp de Tarragona

L’alumnat del PFI PTT Calafell-INS Camí de Mar realitza el PFI d’HT03 d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració. Per realitzar aquesta formació a l’alumnat del Camí de Mar, l’Ajuntament de Calafell manté una col·laboració amb la Fundació Santa Teresa de El Vendrell.

El passat 26 d’octubre, l’alumnat del PFI HT03 d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració van ajudar a preparar el càtering i van fer el servei a les persones que van participar a la II trobada d’intercanvi d’experiències dels serveis d’atenció diürna del Camp de Tarragona.

En un espai acollidor i elegant com és la Masia de la Sínia a Calafell, l’alumnat va preparar les taules per fer més agradable la cloenda d’aquest trobada  a les persones relacionades amb els serveis d’atenció diürna, persones amb diversitat funcional i tercera edat.

D’una manera diligent i solvent van realitzar un servei de sala impecable tot i els nervis per tractar-se del primer contacte amb persones externes a la formació i una pràctica real de servei de cuina i sala. Van dur a terme el seu microprojecte de primer trimestre amb gran satisfacció i professionalitat.

Agraïm a totes les administracions i empreses que donen suport i oportunitats a l’alumnat PFI per posar en pràctica els seus aprenentatges. Seguirem fent projectes perquè l’alumnat aprengui en entorn professional real!!

#pfiCAT  #SomFP #ImpulsFP

#microprojectes