Concurs gastronòmic organitzat pel PFI – PTT Cambrils 21 de maig

Un any més arriba el Concurs Gastronòmic PFI organitzat pel Pla de Transició al Treball de Cambrils i l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils. A més, aquest any gaudim de la col·laboració de Bankia Dualiza.

Enguany hem volgut rendir homenatge al bacallà, peix que viu als mars freds del nord, molt apreciat per la seva carn i extremadament ric en omega-3.

Existeixen nombroses receptes amb bacallà, a Catalunya i a Espanya en tenim moltíssimes: bunyols de bacallà, bacallà al pil-pil, bacallà a la biscaïna, bacallà amb samfaina… De fet, existeixen tantes receptes que el nostre país veí, Portugal, en té una per cada dia, convertint-se aquest en el producte més important de la gastronomia portuguesa.

Per aquests motius, aquest any l’alumnat concursant haurà d’elaborar un aperitiu i un plat principal amb aquest aliment, concretament, uns bunyols de bacallà i un arròs de bacallà. Cada concursant haurà d’elaborar les receptes a partir de les fitxes tècniques lliurades. L’alumne/a participant podrà afegir fins a un total de 16 ingredients extra a les seves receptes per donar-li un toc especial als seus bunyols de bacallà i arròs de bacallà.

Al següent enllaç (BIO) podreu trobar més informació de les bases i inscripció al concurs: https://sites.google.com/xtec.cat/concursgastronomic2021/concurs-gastron%C3%B2mic-pfi

Un año más llega el Concurso Gastronómico PFI organizado por el Plan de Transición al Trabajo de Cambrils y INS Escuela de Hostelería y Turismo de Cambrils. Además, este año disfrutamos de la colaboración de Bankia Dualiza.

Este año hemos querido rendir homenaje al bacalao, pescado que vive en los mares fríos del norte, muy apreciado por su carne y extremadamente rico en omega-3.

Existen numerosas recetas con bacalao, en Cataluña y en España tenemos muchísimas: buñuelos de bacalao, bacalao al pil-pil, bacalao a la vizcaína, bacalao con pisto… De hecho, existen tantas recetas que nuestro país vecino, Portugal, tiene una para cada día, convirtiéndose éste en el producto más importante de la gastronomía portuguesa.

Por estos motivos, este año el alumnado concursante deberá elaborar un aperitivo y un plato principal con este alimento, concretamente, unos buñuelos de bacalao y un arroz de bacalao. Cada concursante deberá elaborar las recetas a partir de las fichas técnicas entregadas. El alumno / a participante podrá añadir hasta un total de 16 ingredientes extra a sus recetas para darle un toque especial a sus buñuelos de bacalao y arroz de bacalao.

En el siguiente enlace (BIO) podréis encontrar más información sobre las bases e inscripción al concurso:

#pfi #ptt #concursogastronomico #formacion #somfpsomfutur #insehtcambrils #cambrils #pttcambrils #pfiptt #bacalao #recetasconbacalao #alumnos #estudiantes #chefs #xefs

#pfiCAT #impulsFP