Participació Concurs “XX Jóvenes Talentos en Automoción”

L’alumnat de l’Institut Camps Blancs de Sant Boi de Llobregat del grup del PFI-PTT d’Auxiliar de reparació i manteniment de vehicles lleugers està participant al XX de Jóvenes Talentos en automoción que convoca la Fundación Compromiso con la Formación Profesional (Comforp) format per un conjunt de professorat d’ensenyament de diferents especialitats de Formació Professional compromesos amb la nostre professió i que imparteixen docència per tot el territori de l’estat espanyol.

Més enllà de la il·lusió de l’alumnat al llarg d’aquest repte. Tots els participants tenen com a recompensa formar part de la borsa de treball de Mercedes-Benz Espanya. Al nostre cas són 8 alumnes repartits en 4 equips de 2 alumnes cadascú.

El proper dia 30 d’abril comunicaran els finalistes en la modalitat D a la qual ens hem presentat i que va destinada a Graus Bàsics, ACE ́s, UFIL ́s o Programes específics de cada CCAA per l’alumnat en situació o risc d’exclusió social, com és el nostre cas.

L’equip que quedi en primer lloc rebrà una dotació econòmica de 150€ x alumne i el 2n classificat 100 x alumne. A més, l’Institut participa en el sorteig d’un banc d’eines valorat en 500€.

Esperem poder donar-vos bones notícies el proper dia 30.

Us adjuntem algunes fotografies del projecte del kart que hem realitzat com a grup.

Desitgem que us agradi tant com a nosaltres!