Propostes virtuals de cuina: repte pasta i repte xocolata

Continuant amb la cuina de confinament, cada setmana organitzem un Concurs Virtual on participen tots els alumnes. S’avalua la recepta, els ingredients emprats, l’escandall, els al·lèrgens, la millor fotografia,… Cada cop els alumnes s’esforcen més, ja que durant la setmana posterior s’envia un GoogleForm on tots els alumnes avaluen i voten el millor plat.

Us proposem diversos reptes: #Reptexocolata i #Reptepasta . Als adolescents, normalment els encanten aquests tipus de plat. Els alumnes han de posar creativitat per aprofitar els ingredients que tenen a casa i aplicar tots els continguts treballats al llarg del trimestre.

#pfiCAT #impulsFP