El PFI del Prat visita l’Institut dels Aliments

Dijous 17 de novembre els i les alumnes del PFI-PTT d’Auxiliar d’Hoteleria del Prat de Llobregat van visitar l’Institut dels Aliments.

La senyora Dolors Espuña, sotsdirectora del centre, ens va acompanyar per totes les instal·lacions del campus i ens va comentar la intenció de convertir l’institut en un centre de referència dels estudis relacionats amb l’alimentació.

Els i les alumnes van poder conèixer l’oferta formativa del centre des dels Programes de Formació i Inserció (PFI), els Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior (CFGS) fins a la formació ocupacional.

Durant la visita, la senyora Espuña va explicar als joves la importància que ha adquirit a la nostra societat la restauració col·lectiva i la indústria alimentària així com l’èxit d’inserció laboral que tenen aquests estudis.

L’alumnat del nostre PFI va poder veure in situ les aules taller, els laboratoris, l’obrador de pastisseria i les cuines on els i les alumnes del cicle d’Elaboració de Productes Alimentaris realitzaven la seva formació.

Per acabar, cal agrair a la senyora Espuña el temps i l’atenció dedicada al nostre grup.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP