El PFI de l’Institut Pedralbes participa en el projecte #Johocanviotot

Durant els mesos de gener i febrer, l’alumnat dels programes de formació́ inicial d’Informàtica de l’Institut Pedralbes crearà el seu propi procés participatiu dins del programa #JoHoCanvioTot. L’alumnat estarà acompanyat per Solidaritat Sant Joan de Déu i la productora Càmeres i Acció. Els joves generaran un espai de reflexió entorn a la salut mental mitjançant l’elaboració de productes audiovisuals que permetran ampliar la sensibilització al voltant d’aquest àmbit amb material audiovisual realitzat pels propis joves. Les beques #JoHoCanvioTot s’emmarquen en els programes de sensibilització de l’Obra Social Sant Joan de Déu.

El Programa facilita un acompanyament a l’alumnat per a la creació́ de clips audiovisuals entorn a la salut mental i el benestar emocional de les persones joves, amb l’acompanyament de la cooperativa audiovisual Càmeres i Acció.

#pfiCAT #impulsFP