Actualització reconeixement empreses/organitzacions/entitats servei dual

Aquest curs s’ha renovat el “Conveni de col·laboració entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Educació, i CaixaBank Dualitza, per impulsar i desenvolupar diversos projectes de foment dels ensenyaments professionals, en centres educatius de Catalunya”. En aquest sentit, es vol donar un reconeixement a les empreses/organitzacions/entitats que assoleixin els segells d’Assegurament i d’Excel·lència pel servei dual que presten en col·laboració amb els centres educatius.

Fins octubre d’aquest any, CaixaBank Dualitza bonificarà el cost de l’auditoria fins a 12 empreses/organitzacions/entitats que aconsegueixin aquestes certificacions.

La Comissió de seguiment del conveni abans esmentat seleccionarà les empreses/organitzacions/entitats bonificades tenint en compte els criteris següents en ordre de decisió:

• Dimensió de l’empresa/organització/entitat. Ordre de prioritat: micro, petita, mitjana, gran.
  • Major nombre d’evidències recollides en el procés d’auditoria.
  • Antiguitat de l’empresa/organització/entitat en l’acollida d’alumnat d’FP dual.
  • Major nombre d’alumnes acollits.

En el marc de la Jornada de Qualitat que se celebra anualment, el Departament d’Educació i responsables de CaixaBank Dualitza lliuraran el reconeixement a les empreses/organitzacions/entitats que han obtingut el certificat d’Excel·lència i als instituts impulsors. Amb aquest acte es vol donar visibilitat a l’esforç realitzat en la formació dels i de les aprenents d’FP en alternança dual, amb el nivell acreditat.