Com farem la selecció inicial dels docents?

La selecció dels docents novells es farà mitjançant convocatòria pública anual, de caràcter voluntari i durant un curs escolar. A les bases de la convocatòria del Programa experimental es concretarà el procediment a seguir per a la selecció. El Programa s’adreça al personal docent acabat de titulat, interí i substitut de la borsa de treball, segon cicle d’educació infantil, educació primària, l’ensenyament secundari, ESO i Batxillerat i FP. En el cas del personal docent de la borsa de treball, el criteri de selecció que es seguirà serà el nombre d’ordre a la borsa de treball. Per tant, podran participar en la convocatòria tots els docents de la borsa que ho desitgin.

El docent novell participant tindrà una destinació durant un curs escolar, distribuïda de la manera següent:
Dedicació docent de mitja jornada amb la corresponent retribució salarial, d’acord amb la normativa vigent.
Dedicació de mitja jornada per participar en les activitats formatives del Programa.

Compartim alguns aspectes que s’estableixen a la convocatòria:
Requisits que han de reunir els destinataris:

• Disposar de la titulació que habilita per a la docència, d’acord amb el que s’estableix en la legislació vigent.
  • No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques.
  • Manifestar la voluntat de participar en el programa.
    Criteris de selecció per al personal docent interí i substitut de la borsa de treball: l’ordenació de les sol·licituds de persones aspirants es farà en funció del seu nombre d’ordre a la borsa de treball de personal docent del Departament d’Educació, la seva especialitat, la seva preferència amb relació a les places del programa. Els detalls del procediment de selecció es regulen a la convocatòria pública anual.
  • Etiquetes: Selecció
  • Actualitzat: 11/10/2022

Aquesta pregunta forma part d’un conjunt de Preguntes més freqüents