Programa divulgatiu sobre el vector de la qualitat de les llengües al nou currículum. Departament d’educació. La llengua se situa al centre del procés d’aprenentatge, ja que és l’instrument d’accés a la informació i a la construcció de coneixement. L’aprenentatge de les llengües es planteja des d’una perspectiva competencial, a través dels enfocaments metodològics centrats en l’aprenentatge integrat de les llengües i d’aquestes amb els continguts, tenint sempre la llengua catalana, i l’aranès a l’Aran, com a centre de gravetat i llengua de referència en el marc de l’horari escolar. A fi de promoure l’hàbit de la lectura, s’ha de dedicar un temps específic a la lectura en totes les àrees, matèries o àmbits.
Nodes
-
Active fa 2 anys, 11 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 8 anys, 5 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
Etiquetes
100tífiques
acompanyament
Acompanyament a centre
acompanyament a centres
acompanyament a xarxes
assessorament
catàleg merlí
CdA / EdA
cesire
ciència
ciències
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
CRP
Dia del Medi Ambient
DOGC
ESERO
fase1
fase2
fase 3
fase 4
fase 5 i avaluació
formació
Innovació
Innovació i laboratori transformació educativa
Jornada
La Marató
matemàtiques
medi ambient
mediambient
metodologia-estratègies
motxilla bioclimàtica
motxilles i kits
Nous professionals
ODS
recursos educatius
Rol assessor
Serveis Educatius
Sessions divulgatives
Setmana de la ciència
sostenibilitat
STEAM
STEAMcat
Tast de dades
tecnologia
Transformació educativa