Kits: Astronomia i Astrofísica en capses

Astronomia i Astrofísica en capses és una proposta didàctica elaborada pel CESIRE.

Aquestes capses contenen tots els materials necessaris per a realitzar petits tallers, un total de 10, per experimentar, de forma molt manipulativa amb una visió STEM a l’aula, a l’alumnat sobre molts aspectes relacionats amb l’astronomia de posició.  Les capses estan adreçades a equips de professors de centres de secundària que hagin realitzat alguna de les següents activitats de formació: “Tallers d’Astronomia. Desenvolupar competències de l’àmbit STEAM”, “Tallers d’Astrofísica. Desenvolupar competències de l’àmbit STEAM”, o “Astronomia i Astrofísica en capses”. Amb el material de les capses el professorat pot aprofundir en les activitats que es presenten en els tallers de les formacions en línia, i construir els models i maquetes per incorporar en propostes d’aula i projectes en les quals seran els alumnes els que els utilitzaran els materials construïts pel professorat, o bé els construiran ells mateixos. És a dir, es tracta d’un kit adreçat a professorat, no per portar directament a l’aula.

Per més informació podeu accedir des del següent enllaç.

A l’espai Odissea també trobareu la descripció de cadascun dels 10 tallers proposats: enllaç al curs en obert