Setmana de la Ciència al CFA Juan Sebastià Arbó

imatge d'alumnes d'un centre d'adults L’alumnat ha hagut de resoldre tres “Science Quizzes”imatge d'alumnes d'un centre d'adults treballant cooperativament

En motiu de la 24a Setmana de la Ciència, que té lloc del 8 al 17 de novembre, l’alumnat d’Anglès 3 del CFA Juan Sebastià Arbó han dut a terme, en una sessió de dues hores, una activitat en grup per resoldre tres qüestionaris: General Science Quizz, Nature Quizz i Food Quizz.

El centre ha trobat l’activitat molt enriquidora i molt interessant i l’alumnat l’ha valorada molt positivament.