CFA Morera Pomar i projecte ApS STOP PLÀSTIC!

imatge de la rosa del vents amb les orientacions nord, sud, est i oest
El CFA Morera Pomar ha finalitzat el projecte ApS “Stop plàstic!, realitzat pels alumnes de GES 2 en col·laboració amb l’Escola del Mar, l’Institut-Escola Rafael Alberti l’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona), relacionat amb la problemàtica de la contaminació marina per residus plàstics.
Durant el tercer trimestre, els alumnes de GES 2 han estudiat  la problemàtica de la contaminació marina causada per residus plàstics a la Platja dels Pescadors de Badalona. Els estudiants han fet de monitors ambientals amb els nens i nenes de sisè de primària de l’escola Rafael Alberti, que han après què són els microplàstics i com arriben a les nostres platges.

També han fet un geocatching educatiu

gràfic del cicle hidrològic de l'aigua natural i del cicle urbà  de potabilització de l'aigua