Acte de lliurament dels certificats COMPETIC 2 i 3 a Girona

Auditori Josep Irla de Girona i alumnes que reben els certificats COMPETIC 2 i 3

Avui divendres 20 de juny ha tingut lloc a l’Auditori Josep Irla de Girona el lliurament dels certificats COMPETIC 2 i 3 a treballadors de la Generalitat. Felicitem a aquests alumnes gironins, així com a la resta d’alumnes de COMPETIC arreu de Catalunya que durant aquests diues també han obtingut el seu certificat. L’esforç es veu recompensat amb la millora de les competències digitals! Enhorabona!

Tallers de creació de materials digitals

Logotip de Tallers de creació de materials digitals del 25 de juny al 5 de juliol de 2019Aquests tallers consisteixen en l’elaboració de materials digitals a partir de la trobada en un centre educatiu (inclosos els centres de formació d’adults) d’una persona dinamitzadora amb professorat del centre, de la zona o del territori. Els tallers es realitzaran en els centres educatius durant un dia de la darrera setmana del mes de juny o la primera de juliol. Podeu trobar més informació AQUÍ

El CFA Bon Pastor, finalista del concurs mSchools Mobile Learning Awards 2019

Ens plau fer-vos partícips d’aquesta gran notícia: per primer cop un centre de formació d’adults ha estat seleccionat com a finalista en el concurs mSchools Mobile Learning Awards, a la modalitat de Projectes de transformació digital de centre.  Es reconeix doncs la tasca i l’esforç del CFA Bon Pastor  en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals. Animem a la resta de centres a seguir avançant en l’ús i integració de les tecnologies digitals per tal de transformar l’educació d’adults!

logotip de mSchools

COMPETIC 2: eines i recursos per l’aula

S’amplia finteclat d'ordinador amb una persona escrivints el 3 d’octubre el període d’inscripció al curs telemàtic COMPETIC 2: Eines i recursos per l’aula. El seu objectiu és aprofundir en el coneixement i desenvolupament del currículum en aquest ensenyament i nivell,mitjançant diferents propostes pràctiques aplicades a l’aula. Es recomana especialment la participació a tots aquells docents que imparteixen COMPETIC per primera vegada. Inscripcions AQUÍ.

Formació individual

Ja està publicada a l’XTEC l’oferta formativa del Servei d’Ordenació Curricular de l’Educació d’Adults per al curs 2018-2019. A partir del 12, i fins el 26 de setembre, podreu realitzar les corresponents inscripcions. Teniu en compte, però, que tots aquells interessats en els cursos DOMINI DE LES TIC us haureu d’inscriure mitjançant aquest formulari: