mSchools Mobile Learning Awards

logotip de mSchools

mSchools Mobile Learning Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix els projectes creats per docents i escoles de Catalunya, inclosos els Centres de Formació d’Adults, en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals.

Inscripcions obertes fins l’11 de febrer de 2019

Feu clic AQUÍ

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats:

• Millors experiències d’aula amb tecnologies digitals: L’objectiu d’aquesta modalitat és donar a conèixer les millors experiències d’aula desenvolupades per docents i que tinguin com a objectiu l’ús innovador i inclusiu de les tecnologies digitals.
  • Projectes de transformació digital de centre: L’objectiu de la modalitat és donar a conèixer i compartir projectes de transformació digital de centres educatius de Catalunya. Cal que siguin projectes que s’estiguin aplicant al centre educatiu o bé que s’hagin aplicat recentment. El projecte pot fer incidència a una o més de les següents àrees del marc de transformació digital:
    • Lideratge i governança
    • Ensenyament i aprenentatges
    • Desenvolupament professional
    • Avaluació
    • Continguts i currículums
    • Col·laboració i treball en xarxa