YOUNG IT GIRLS

Voleu que els vostres alumnes coneguin què és la enginyeria, i com contribueix a millorar la vida de les persones? Us agradaria que poder convidar al vostre centre unes joves enginyeres que puguin explicar als vostres alumnes com és la seva feina?

Les Young it girls són joves enginyeres que inspiren vocacions tecnològiques a les presents i futures generacions femenines. Ofereixen diverses activitats com ara xerrades sobre la influència de la tecnologia en la societat i la importància de les dones en les TIC, a més de la realització d’experiments tecnològics. També per centres de formació d’adults!