Presentació de materials per atendre a l’alumnat especialment vulnerable

imatge de docents en una conferència en el CESIREEl passat 8 de juliol el servei d’Educació al Llarg de la Vida va organitzar al CESIRE la presentació d’uns materials particularment creats per a l’atenció de l’alumnat especialment vulnerable. A més dels coordinadors territorials de l’educació d’adults, hi van assistir els equips directius i docents de CFA d’arreu del territori.

Els materials consisteixen en uns mòduls elaborats per diferents professionals i experts en l’atenció a joves en risc d’exclusió. La temàtica és força variada, i s’adequa a les necessitats educatives d’aquest col·lectiu:

• el coneixement del jo i dels altres
  • el coneixement del món
  • la creació audiovisual i experimentació de les identitats
  • la introducció a la competència digital
  • la prevenció de la violència de gènere, relació d’igualtat i entorns de violència.

Properament es posaran aquests materials a la disposició dels centres de formació d’adults que atendran aquesta tipologia d’alumnat el curs que ve.