7 d’abril – Dia mundial de la salut 2021. Construir un món més just i saludable

L’any 1948, la World Health Assembly (Assemblea Mundial de la Salut) va proclamar el 7 d’abril com el Dia Mundial de la Salut per tal de commemorar la fundació de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i amb la voluntat de crear consciència sobre les malalties mortals mundials i crear hàbits sans en les persones.

Anualment es tria un tema que estigui fonamentat en les necessitats i suggeriments que realitzen els estats membres i, enguany, l’OMS es proposa dur a terme una campanya que tingui com a objectiu sensibilitzar la població per adornar-nos que ens cal construir un món més just i saludable.

Segurament, aquests dies us heu trobat treballant a l’aula amb l’alumnat temes vinculats amb la COVID-19 perquè, entre altres coses, termes com virus, pandèmia, vacuna, contagi… s’han instal·lat en el nostre dia a dia. A continuació us presentem un parell de materials que esperem que us siguin d’utilitat per treballar aquest lèxic amb l’alumnat nouvingut: