Fils de conversa, el nou material interactiu de Política Lingüística per practicar el català

La Direcció General de Política Lingüística organitza l’acte de presentació en línia del nou recurs didàctic Fils de conversa, una eina interactiva per practicar el català, que tindrà lloc el divendres 30 d’abril a les 12 hores. Fils de conversa és un material virtual adreçat als participants del Voluntariat per la llengua, als professors de català per a adults, als alumnes i a tothom qui vulgui aprendre i practicar català. Cal destacar que aquest recurs es pot utilitzar des de qualsevol dispositiu: mòbil, ordinador, tauleta…… Llegeix més»

Motivem, participem i cantem en català!

Avui dia, les noves formes d’entendre les relacions humanes i socials enriqueixen la visió que volem tenir de l’educació. De fet, com a docents, no només volem ensenyar, sinó que també ens preocupem per atendre les necessitats emocionals del nostre alumnat i per fomentar la motivació en les activitats que proposem a l’aula. I, com podem aconseguir tot això treballant la cançó?… Llegeix més»

La col·lecció de quaderns Suport Lingüístic i Social en aules multilingües

Per ajudar l’alumnat d’origen estranger a integrar-se plenament a l’aula ordinària, seguir els currículums escolars i, en definitiva, tenir expectatives d’èxit acadèmic similar a la resta de companys, cal aplicar estratègies de Suport Lingüístic i Social (SLS).… Llegeix més»

Sant Jordi