Es manté l’entrada de dades a l’aplicació de les aules d’acollida (curs 2019-2020)

Amb motiu de la situació provocada pel confinament i amb l’objectiu de facilitar l’entrada d’informació de l’avaluació de les aules d’acollida per part dels centres, l’aplicació roman oberta des del 4 de juny fins el 26 de novembre de 2020.

Us recordem la informació que es recull dels alumnes que han assistit a les aules d’acollida durant el curs 2019-2020:

• Sempre que sigui possible, es manté per als centres la recollida de les dades personals sobre els alumnes que han assistit a l’aula d’acollida durant el curs 2019-2020, així com les referides a l’organització del recurs (hores d’estada a l’aula d’acollida…).
  • No s’han d’introduir a l’aplicació ni els resultats de les proves de llengua ni els de les enquestes d’integració.

Es pot trobar tota la informació sobre l’avaluació de les aules d’acollida. Les consultes sobre l’aplicació es poden adreçar al correu acollida@xtec.cat