Inscripció al XVIII Certamen de lectura en veu alta

Us recordem que encara us podeu inscriure al XVIII Certamen de lectura en veu alta.

El certamen està organitzat en cinc categories que comprenen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO, entre les quals trobareu la dels timoners, adreçada a alumnat nouvingut de cicle superior de primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, a partir de cicle mitjà de primària, en els darrers vint-i-quatre mesos o, excepcionalment, quan s’hi ha incorporat en els darrers trenta-sis mesos i procedeix d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyats del català.Cada centre educatiu pot participar-hi amb un alumne/a per categoria.

El concurs consta de diferents fases: les semifinals, les finals territorials i el lliurament de premis a la Festa de la Lectura.

Es proposa un llibre per categoria per a la semifinal i, per a la final territorial, el professorat tria el que considera més adient. La proposta d’enguany per als timoners és Estimat monstre de Lluís Prats (segell Lectura Fàcil).

El XVII Certamen de lectura en veu alta va ser telemàtic a causa de la situació sanitària. Us deixem aquí la gala final, que van poder veure tots els centres educatius, per conèixer quins nois i noies havien estat seleccionats com a guanyadors i guanyadores del seu territori.