Inscripció oberta a les activitats telemàtiques de formació del segon trimestre per al curs 2021-2022

Des del passat dia 7 i fins al dimarts 18 de gener, us podeu inscriure a les activitats formatives telemàtiques de la XTEC que s’ofereixen per aquest segon trimestre.

A continuació us detallem alguns dels cursos amb inscripció oberta i que poden ser del vostre interès.

• Despertar el plurilingüisme propi i el de l’alumnat: la intercomprensió a l’aula – A partir d’activitats pràctiques i transferibles a l’aula es busca conscienciar el professorat de la diversitat lingüística i cultural present a la seva aula, al centre, a l’entorn immediat, a la societat en el seu conjunt i als mitjans d’informació i comunicació. Aquest professorat podrà entendre millor el potencial plurilingüe dels seus alumnes si comença per adonar-se del propi.
  • Educació intercultural: fonaments teòrics i aplicació en el centre docent – Curs telemàtic amb la finalitat d’introduir el professorat en la perspectiva intercultural i en la seva aplicació educativa, així com proposar l’elaboració d’un projecte final.
  • Llengües i cultures del món – Per tal de fer un primer apropament a la realitat dels diferents països d’origen d’una bona part del nostre alumnat, aquest curs proposa conferències a càrrec de diferents experts del món.
  • L’alumnat asiàtic a l’escola catalana – En aquesta formació es presenten aspectes socioculturals de les cultures xinesa, índia i pakistanesa per entendre’n els patrons relacionals, ajudar a desenvolupar habilitats de comunicació intercultural i gestionar aspectes de diversitat, cada cop més presents en l’entorn escolar.
  • Com ensenyar llengua catalana a alumnat d’origen xinès – Curs que té com a finalitat donar a conèixer les característiques i necessitats específiques de l’aprenentatge de la llengua catalana des de la perspectiva de l’aprenent xinès.

Podeu inscriure-us-hi clicant directament els enllaços corresponents.