Inscripció oberta al curs “Estratègies d’acollida emocional per a una escola intercultural. Del jo al nosaltres”

Des del passat 13 de setembre i fins al proper diumenge 26, us podeu inscriure a les activitats formatives telemàtiques de la XTEC sobre l’atenció a l’alumnat d’origen estranger.

En el marc del nostre sistema educatiu, la proposta formativa del Departament d’Educació relacionada amb l’atenció a l’alumnat d’origen estranger té com a objectiu proporcionar recursos i estratègies d’intervenció docent sobre el procés d’acollida, l’adquisició de la llengua i l’accés al currículum ordinari de l’alumnat nouvingut que s’incorpora als centres educatius catalans, per una banda, i, per una altra, afavorir l’èxit educatiu de l’alumnat d’origen que necessita suport a l’aula ordinària per accedir al currículum.

Si ens centrem en com és d’important el procés d’acollida per facilitar l’adquisició de la llengua i, en conseqüència, l’accés al currículum, voldríem destacar-vos el curs “Estratègies d’acollida emocional per a una escola intercultural. Del jo al nosaltres” que té com a objectiu aprofundir en els aspectes emocionals de l’acollida a partir de l’ús de diferents tipus de llenguatge.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre aquesta activitat i en aquest altre podreu formalitzar la vostra inscripció.