Inscripció oberta al XVII Certamen de lectura en veu alta

La inscripció al XVII Certamen de lectura en veu alta va de l’1 d’octubre al 16 de novembre del 2020.

CATEGORIES: està organitzat en cinc categories que comprenen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO. Concretament hi ha Els timoners, categoria adreçada a alumnat nouvingut de cicle superior de primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, a partir de cicle mitjà de primària, en els darrers vint-i-quatre mesos o, excepcionalment, quan s’hi ha incorporat en els darrers trenta-sis mesos i procedeix d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyats del català.

PARTICIPANTS: cada centre educatiu pot participar-hi amb un alumne/a per categoria.

FASES: consta de semifinals i finals territorials, i el lliurament de premis a la Festa de la Lectura.

LECTURES: es proposen dos llibres per categoria (un per a la semifinal i un altre per a la final territorial). Pel que fa a Els timoners, en són els següents:

• Semifinal: L’Anticlub (segell Lectura Fàcil)
  • Final: L’home invisible (segell Lectura Fàcil)

Us deixem un recull de vídeos de la categoria Els timoners del XVI Certamen, el del curs passat, el qual, malgrat tot, es va poder celebrar durant el confinament.

Bona lectura!