La interculturalitat en el retorn – Conferència Jordi Collet

En aquests moments de greus dificultats i incerteses, us proposem una breu formació virtual, el 14 d’octubre a les 17.30h, que té per objectiu oferir indicacions d’acompanyament inclusiu, intercultural i equitatiu en temps de COVID.

La conferència anirà a càrrec de Jordi Collet, educador social, sociòleg i professor de la universitat de Vic-UCC, que ha treballat en l’àmbit de les relacions família-escola-comunitat, en temes de desigualtats educatives i identitat docent, i tindrà com a objectiu donar-nos eines, pistes i plantejar-nos opcions per abordar la realitat actual permetent-nos fer un bon acompanyament intercultural per a millorar la relació amb l’alumnat i les famílies.

Per inscriure-us-hi directament, podeu fer-ho a través d’aquest enllaç.

El termini d’inscripcions finalitza el 9 d’octubre.