Materials de la 2a Jornada “La Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva”

Els passats 28 de juny i 5 de juliol, el Departament d’Educació i l’Associació Lectura fàcil van organitzar la jornada “La Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva” amb l’objectiu de descobrir la Lectura Fàcil com a eina per potenciar les habilitats lectores i fomentar el gust per la lectura; conèixer experiències d’èxit en l’ús de materials de Lectura Fàcil a l’aula; explorar propostes i activitats per complementar la lectura, dins i fora de l’aula; i conèixer pautes i estratègies per dinamitzar grups de lectura.

Algunes de les propostes que es van presentar anaven adreçades a l’atenció de l’alumnat d’origen estranger i, ara, que planifiquem l’inici d’aquest nou curs, pot ser un bon moment per explorar els materials de l’ALC i visionar les presentacions que es van fer durant la jornada.

En aquest enllaç trobareu tots els vídeos de les sessions virtuals i els materials de la jornada.

Esperem que el material sigui del vostre interès.

Bona lectura!