Materials i enregistraments de les II Jornades internacionals de didàctica del valencià com a L2

Els passats 23, 24, 30 i 31 d’octubre es van celebrar, en línia, les “II Jornades internacionals de didàctica del valencià com a L2: oralitat i didàctica en línia”, organitzades per SERCLE i CEFIRE (específic de Plurilingüisme) amb la col·laboració de la Facultat d’Educació i el Servei de Llengües de la Universitat d’Alacant.

Per si és del vostre interès, podeu consultar els enllaços següents:

La Societat d’ensenyament i recerca del català com a llengua estrangera – Sercle és una associació sense ànim de lucre que té com a finalitats:

1. Promoure el català com a llengua segona, addicional, complementària o estrangera.
  2. Crear una xarxa de professorat i personal investigador que es dediqui a l’ensenyament i la recerca de la llengua i cultura catalanes a) fora del domini lingüístic, b) a alumnat internacional dins del domini lingüístic, i c) a adults que, tot i tenir el català com a llengua primera, no han estat escolaritzats en aquesta llengua.
  3. Compartir i generar recerca i materials entre els membres de l’associació.