Places disponibles a la formació “Estratègies d’acollida emocional per a una escola intercultural. Del jo al nosaltres”

Queden algunes places disponibles per al curs en línia “Estratègies d’acollida emocional per a una escola intercultural. Del jo al nosaltres, organitzat pel Servei de suports i Recursos Lingüístics del Departament d’Educació, i de 30 hores de durada.

Aquesta formació té com a objectiu aprofundir en els aspectes emocionals de l’acollida a partir de l’ús de diferents tipus de llenguatge. Està adreçat a docents de primària i de secundària obligatòria que treballen en centres educatius amb diversitat lingüística i cultural.

S’hi tracten continguts com ara la convivència intercultural, les llengües familiars de l’alumnat, la comunicació afectiva, l’acollida i la creació d’espais de reconeixement intercultural, i el dol i l’expressió de la pèrdua. El curs és també un espai per posar en comú les experiències viscudes en els centres educatius.

En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre aquesta activitat. Si us interessa inscriure-us-hi, podeu enviar un correu a formacio.ssrl@xtec.cat abans del 14 d’octubre.