Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa

El Programa Tenim la Paraula del Departament d’Educació organitza, conjuntament amb el Consell de l’Audiovisual de Catalunya, una jornada de formació dedicada a la ràdio com a eina pedagògica.

Si voleu descobrir la ràdio com una eina pedagògica que facilita l’articulació dels diferents espais curriculars, amb la producció de continguts radiofònics significatius per l’alumnat i per tota la comunitat educativa; si preteneu estimular les habilitats comunicatives orals i escrites, la creativitat i el pensament crític, el treball en equip i per projectes, el vincle amb les famílies i amb l’entorn social, malgrat els temps de pandèmia; si voleu experimentar una multitud d’opcions que podeu adaptar a la vostra realitat, posant de bracet l’educació i la ràdio, us pot interessar aquesta jornada.

Data de la jornada (en línia): 24 de febrer, de 9 a 13h.

Més informació i inscripcions