Espai de notícies Projecte Erasmus+ PuntEdu

El programa biblioteca escolar Puntedu forma part del Consorci KA120 Erasmus CETE+(2021-2027) amb altres 13 programes del Departament d’Educació. Juntament amb sis centres educatius, el programa Puntedu configura el Microconsorci Biblioteca escolar PuntEdu, amb els objectius, entre d’altres, d’adquirir estratègies per a l’enfortiment de  la xarxa de biblioteques escolars de Catalunya i respecte a Europa, d’augmentar el potencial de la biblioteca escolar com a agent de canvi i innovació i de millorar l’ús de la biblioteca del centre educatiu com a eina d’inclusió de l’alumnat.

En aquesta pàgina anirem publicant les informacions relacionades amb aquest nou projecte. Moltes gràcies a tots els que hi participeu!

Centres educatius del Microconsorci PuntEdu:

• Escola Mas i Perera (Vilafranca del Penedès).
  • Escola Àngels Alemany i Boris (Lloret de Mar).
  • Escola Wagner (Santa Coloma de Gramenet).
  • Escola La Farga (Salt) .
  • Institut Lluis Companys (Ripollet).
  • Escola Annexa Joan Puigbert (Girona).