BEBL: El blog de la biblioteca escolar. Estructura i continguts

Penseu que disposar d’un espai digital és important per a la difusió de la vostra biblioteca? Esteu pensant a crear-lo però no acabeu de decidir com fer-ho? Des del Programa de biblioteques escolars s’ofereix el curs BEBL- El blog de la biblioteca escolar on, des de les primeres passes, podreu iniciar la creació del blog en el centre: planificareu el blog, en dissenyareu l’estructura i creareu un pla per a la posada en marxa i el seu manteniment.

Aquesta formació està pensada per a centres que disposen de biblioteca escolar o que estan posant-la en marxa. Es crearà el blog amb les credencials del centre, ha de tenir el vist i plau de l’equip directiu.

Enllaç inscripció formació  del 8 al 24 de setembre