BECO: Biblioteca escolar i llibres de coneixements

Quines accions podem mediar perquè l’alumnat pugui adquirir l’aprenentatge necessari per ser un lector efectiu dels llibres de coneixements? Què ens ofereix el mercat editorial?

Des del Programa de biblioteques escolars s’ofereix el curs BECO- Biblioteca escolar i llibres de coneixements on es mostra l’evolució del llibre de coneixements en els darrers anys i el panorama actual. Es presenten les característiques del llibre de coneixements, els seus elements formals i les diferents tipologies. Es construeixen criteris de selecció de llibre de coneixements de qualitat per a la biblioteca escolar i es mostren estratègies de lectura dels llibres de coneixements, així com la seva aplicació didàctica.

Enllaç inscripció formació  del 8 al 24 de setembre