Bones pràctiques: Dones i poesia

Escola Wagner (Santa Coloma de Gramenet)

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Primària

• Promoure la lectura de poesia de dones sobre dones.
  • Sensibilitzar la comunitat educativa en relació a la situació de les dones arreu del món.
  • Aconseguir la participació de diferents persones representants de la comunitat educativa.

L’escola Wagner de Santa Coloma de Gramenet va celebrar el Dia Mundial de la Poesia d’una manera especial. Van unir el 8 de març – Dia de la Dona amb el Dia Mundial de la Poesia i van demanar a dones de l’escola, nenes i mestres, que recitessin un poema escrit per dones.

Comparteixen les seves paraules i les seves veus en aquest canva.