Bones pràctiques: Punt lila irisat

Institut Escola 3 d’abril (Móra la Nova)

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Infantil, Primària, ESO

• Promoure la visió coeducativa al centre amb el recolzament de la biblioteca
  • Dinamitzar les lectures que promouen valors coeducatius

Aquest curs, l’alumnat i els docents d’ESO de l’Institut Escola 3 d’abril han treballat per preparar un punt lila al centre anomenat Punt lila irisat.

Alguns alumnes han rebut formació específica per a aquesta tasca. La Biblioteca del centre ha col·laborat amb llibres del Racó de coeducació. A totes les celebracions i activitats lectores del centre es promou la mirada coeducativa.

El divendres dia 31 de març  va ser inaugurat el Punt Lila Irisat. L’alumnat va presentar l’acte i hi va assistir tot l’alumnat, des de 5è de primària a 4t d’ESO, el seu professorat, l’equip directiu i autoritats destacades del món de l’ensenyament i de la comarca.