Bones pràctiques: Regalem lectures de poemes de Josep Vallverdú

Escola Martí Poch (L’Espluga de Francolí)

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Infantil, Primària

• Conèixer i recitar poemes de Josep Vallverdú
  • Difondre els poemes a les diferents entitats i establiments del poble
  • Establir lligams amb les famílies per donar a conèixer els poemes a partir d’una gimcana

L’escola Martí Poch està treballant el projecte interdisciplinari sobre l’Any Vallverdú, padrí de la seva biblioteca escolar. Aquesta és una de les activitats, que s’ha fet coincidir amb el Dia Mundial de la Poesia, que realitzen per donar visibilitat a un dels seus llibre de poemes, Bestiolari, al poble de l’Espluga de Francolí, on hi va viure força anys. És una activitat que vol promoure el gust per la lectura mitjançant la participació de l’escola, alumnes i famílies.